اردوی ۲۷۰ نفره دختران بهزیستی به مقصد زیارت حرم رضوی

دومین مرحله اردوی تفریحی زیارتی دختران مراکز شبه خانواده خراسان رضوی با اعزام همه دختران مقیم مراکز شبه خانواده شهرستان‌های استان به حرم مطهر رضوی، همزمان با پایان هفته ولایت، به انتها رسید.

به گفته کارشناس مسؤول امور کودکان و نوجوانان بهزیستی خراسان رضوی، در این مرحله ۲۷۰ دختر ۱۳ تا ۱۸ سال از سراسر استان به مشهد مقدس مشرف شدند.
فاطمه باغانی افزود: در این اردوی دو روزه، فرزندان ضمن زیارت حرم مطهر رضوی، از برخی مراکز تفریحی و سیاحتی مشهد نیز دیدن کردند و در برنامه‌های متنوع فرهنگی تربیتی شرکت جستند.
وی گفت: در مرحله اول این اردو، ۳۵۰ دختر ۷ تا ۱۲ سال از شهرستان‌های مختلف عازم زیارت حرم مطهر رضوی شدند.
باغانی یادآور شد: این اردوها به لطف کمک‌های خیرین و همکاری مؤسسات غیر دولتی، تا زمانی که تمام کودکان مراکز شبه خانواده را در بر بگیرد ادامه خواهد یافت.
به گفته باغانی، برگزاری این اردوها در حالی که پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی، ایجاد تغییر و تنوعی جهت افزایش روحیه‌ی شادی و نشاط در بین فرزندان احساس می‌شد یک ضرورت بود.
وی گفت: امکانات بهزیستی و مراکز برای انجام اردوهای تفریحی و برنامه‌های فرهنگی و نشاط‌انگیز برای کودکان، محدود است و به همین خاطر از خیرین و نیکوکاران می‌خواهیم در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت فعال‌تری داشته باشند تا بتوانیم همه‌ی این عزیزان را به سفرهای تفریحی بیشتری اعزام کنیم.

کد خبر 62467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد