بهزیستی استان بوشهرآماده دریافت نذرها و کمک‌های مردمی است

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و عیدهای قربان و غدیرخم، این سازمان با اجرای "پویش عید تا عید" آماده دریافت نذرها و کمک‌های مردمی است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر روز شنبه به نقل از حسین اسدی راد افزود: پویش عید تا عید همزمان با دهه امامت و ولایت از ۱۹ تا ۲۷ تیرماه با هدف جلب مشارکت‌ خیرین در راستای تامین نیازهای جامعه هدف بهزیستی در این استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برپایی این پویش فرصت مناسبی برای همراهی و کمک هر چه بیشتر مردم و خیرین به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی است.

اسدی راد یادآور شد: پویش عید تا عید فرصتی است تا خیرین بتوانند کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر جامعه نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی به تنهایی امکان رسیدگی و حل مشکلات جامعه هدف خود را ندارند در همین ارتباط حضور خیرین و نیکوکاران برای رسیدگی به نیازهای این قشر از جامعه ضروری است.

اسدی راد یادآور شد: در زمان حاضر ۶۸ مرکز خیریه بهزیستی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر آماده جمع‌آوری نذرها و گوشت‌های قربانی مردم استان بوشهر هستند.

وی با تقدیر از مشارکت خیرین در اجرای پویش‌های قبلی، برضرورت مشارکت در پویش عید تا عید تاکید کرد.

اسدی راد یادآور شد: از اول امسال تا کنون سه پویش با عنوان‌های  مختلف و در مناسبت‌های خاص از جمله، "پویش سین هشتم" سخاوت ویژه فرزندان بهزیستی در ایام عید سال و پویش "ضیافت مهربانی" ویژه ماه مبارک رمضان و اکنون پویش عید تا عید ویژه ایام دهه ولایت و امامت برگزار شده که نتیجه بسیار ارزشمندی برای گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی به همراه داشته است و به منظور دسترسی آسان تر خیرین ، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۸۶۵۹۹۶۱، شماره شبا: IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۷۳۰۳۴۵۴۱۸۴۰۳۶۴ وکد دستوری: #۷۷۳۰۰۶۶۵۵* متصل به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی بوشهرآماده دریافت نذورات نقدی هموطنان است.

کد خبر 60535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد