تعامل عمیق و فعال با گروه‌های مرجع و نخبگان جامعه در دستور کار روابط عمومی بهزیستی شهرستان‌ها قرار گیرد

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی خواستار تعامل فعال بهزیستی شهرستان‌ها با رسانه‌های حقیقی و مجازی شد.

مجید اسلامی صبح امروز در نشست علمی کاربردی رؤسای بهزیستی شهرستان‌های خراسان رضوی و مدیران ستادی این نهاد با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه، فضای مجازی، بستر بسیار خوبی برای انتشار اخبار و انعکاس فعالیت‌های بهزیستی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: باید از این فضا و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

وی یادآور شد: پلتفورم‌های بارگذاری کلیپ و ویدیو، ظرفیت خوبی است که فعالیت‌های تصویری و صوتی مرتبط با بهزیستی در فضای مجازی منتشر و در دسترس افکار عمومی قرار گیرد.

اسلامی گفت: باید ارتباط با مردم و نخبگان به عنوان یک ابزار انتشار افکار و ایده‌ها مدنظر روابط عمومی باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما باید جلسات توجیهی و نشست‌های فکری عمیق و فعال با گروه‌های مرجع فکری در شهرستان‌ها داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت فکری آنها برای توجیه افکار عمومی و نشان دادن عملکرد بهزیستی بهره‌مند شویم.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی گفت: با وجود همه‌ی تلاش‌هایی که ما می‌کنیم هنوز خیلی از مردم بهزیستی و فعالیت‌های آن را نمی‌شناسند و این از کم‌کاری ما است.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداران و فرمانداران شهرستان‌ها با بهزیستی همراه هستند و اگر مطالبه‌گری خوب داشته باشیم می‌توانیم از ابزار تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی آنها برای بهبود وضعیت مددجویان، مشارکت خیرین، برنامه‌های غربالگری و اطلاعات علمی بهزیستی، استفاده‌ی کارآمد و موثر داشته باشیم.

وی همچنین خبر داد: در دو سال متوالی در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را داشته و در چهار دوره در حوزه شاخص های اختصاصی روابط عمومی بهزیستی کشور، دارای رتبه عالی شده‌ایم که این نشانگر فعالیت خیلی خوب روابط عمومی بهزیستی استان نسبت به سایر استان‌ها و دیگر دستگاه‌ها می‌باشد.

کد خبر 48975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد