امنیت و ایمنی اطلاعات و اموال دولت، یک اصل راهبردی است

امنیت اطلاعات، یک وظیفه‌ی ذاتی برای کارکنان دولت و از جمله کارکنان و مدیران بهزیستی است.

به گفته ی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، حفظ امنیت اطلاعات دولتی، یک وظیفه اداری و شرعی است و باید تمام تلاش خود را در این زمینه داشته باشیم.

مسعود فیروزی با اشاره به حملات سایبری دشمن گفت: امنیت و ایمنی اطلاعات، سیستم‌های الکترونیکی و بانک‌های اطلاعاتی، یک اصل راهبردی در کار اداری است.

وی خاطر نشان کرد: در تخصیص اعتبارات لازم برای افزایش امنیت و ایمنی اطلاعات هیچ مضایقه‌ای نداریم و هر گونه ابتکاری که به حفاظت از اطلاعات و امنیت سایبری بینجامد پاداش می‌گیرد.

فیروزی اظهار داشت: پرتال بهزیستی خراسان رضوی یکی از کامل‌ترین سایت‌های بهزیستی در سراسر کشور می‌باشد و تلاش کرده‌ایم تمام اطلاعات غیر طبقه‌بندی شده را در سایت بارگذاری کنیم که مصداق شفافیت و دولت الکترونیک است.

وی بیان کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی بهزیستی استان هر روز دو یا سه بار به‌روز رسانی می‌شود که در میان دستگاه‌های اجرایی، منحصر به فرد است.

وی که در جمع رؤسای بهزیستی شهرستان‌های استان سخن می‌گفت یادآور شد: برنامه‌ی پیش‌فرض سیستم‌تان را روی پرتال بهزیستی استان تنظیم کنید که هر زمان کامپیوتر را روشن می‌کنید پرتال را ببینید و از آخرین رویدادهای سازمان و استان در زمینه مسائل مرتبط با بهزیستی مطلع شوید.

وی همچنین بر حفاظت فیزیکی و امنیت سایبری تأکید کرد و گفت: اولویت حفاظتی، در همه ارکان سازمان باید رعایت شود و اموال و اطلاعات باید در حصار امن قرار گیرد.

کد خبر 49005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد