کار خوب، بیان خوب و انعکاس خوب فعالیت، سه اصل ارتباطی مدیر بهزیستی است

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: کارهای خوبی که بهزیستی برای جامعه انجام می‌دهد باید به خوبی تبیین شود و بخوبی انعکاس یابد.

مسعود فیروزی در جمع مدیران بهزیستی شهرستان‌های خراسان رضوی افزود: نباید با عملکرد نادرست خبری و رسانه‌ای باعث شویم یک سوء تفاهم جزئی، کل عملکرد بهزیستی را زیر سؤال ببرد.

وی خاطر نشان کرد: سه «خوب» باید در دستور کار مدیر بهزیستی باشد: کار خوب، خوب بیان کردن و خوب انعکاس دادن این کار، سه «خوب» است که باید در هر عملکرد و فعالیتی، مد نظر باشد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین بخش اینها، ارتباط و تعامل فعال با نمایندگان رسانه‌ها است که می‌تواند مظلومیت مددجویان ما و مطالبات فراگیر بهزیستی برای احقاق حقوق آنان را به جامعه منعکس کند.

فیروزی با تأکید بر نقش روابط عمومی گفت: باید کسی مسؤول روابط عمومی باشد که ارتباط با مددجویان، مردم و رسانه‌ها برایش دغدغه‌ی اول باشد.

وی اظهار داشت: هماهنگی بین مسؤولان شهرستان و ستاد بهزیستی بسیار ضروری است زیرا تأثیر فعالیت‌های ما در اذهان مردم، بیشتر و عمیق‌تر می‌شود.

وی تذکر داد: یک کار ناهماهنگ یا یک فعل یا ترک فعل وظیفه‌ای، می‌تواند خیلی کارها را بی‌اثر کند بنا بر این باید به خاطر داشته باشیم که ارتباط با رسانه‌ها که ظاهرا کار ساده‌ای است ما را از خیلی کارهای بعدی بی‌نیاز می‌کند.

وی با تأکید بر مناسبت‌های مرتبط با زندگی مددجویان گفت: فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی در این مناسبت‌ها، به مطالبه‌گری ما یاری می‌رساند و باعث جلب توجه جامعه به گروه‌های هدف می‌شود که این خواست ما در بهزیستی است.

کد خبر 48977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد