فیروزی: برنامه‌های بهزیستی، دانش‌محور است

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: برنامه‌های بهزیستی، دانش‌محور است و بر اساس تحقیقات علمی، عملیاتی می‌شود.

مسعود فیروزی در جلسه‌ی هماهنگی برگزاری هفته پژوهش با بیان این مطلب گفت: همه‌ی برنامه‌های بهزیستی، با نگرش تخصصی و با مبانی علمی اجرا می‌شود و پژوهش بر مبنای واقعیات، ملاک اولویت بندی برنامه‌های ما می‌باشد.

وی با اشاره به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در شرایط حاضر گفت: مسؤولان کشور اهمیت زیادی به این بحث می‌دهند و بهزیستی خراسان رضوی در راستای برنامه‌های ابلاغی سازمان بهزیستی کشور و همچنین رویکرد کارشناسانه به موضوع آسیب‌های اجتماعی، تحقیقات متعددی در این زمینه انجام داده که دو تحقیق مشترک با دانشگاه فردوسی که در دو سال اخیر انجام شده، زبان‌زد همه‌ی محافل علمی و دانشگاهی می‌باشد.

در این جلسه که در نخستین روز هفته پژوهش برگزار شد دکتر میرزایی، عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی، تحقیق «پدیده کودک همسری زیر سن قانونی و آثار و تبعات آن در خراسان رضوی» را که با مشارکت بهزیستی و دانشگاه انجام شده، ارائه کرد و خواستار توجه بیشتر به علم در سازمان‌های اجتماعی و از جمله در تخصیص بودجه‌ها شد.

فیروزی: برنامه‌های بهزیستی، دانش‌محور است

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی نیز در این جلسه با تأکید بر برگزاری هفته پژوهش گفت: در این هفته باید تلاش کنیم توجه جامعه را به فعالیت‌های تخصصی در امور اجتماعی جلب نماییم.

وی خاطر نشان کرد: بهزیستی، متولی سلامت اجتماعی است و تمام تلاش‌های خود را بر این محور برنامه‌ریزی کرده است.

در این جلسه علاوه بر مسؤول تحول اداری و دبیر شورای پژوهش، معاونین اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی و مشارکت‌های مردمی بهزیستی و همچنین کارشناسان دانشگاه فردوسی و آزاد حضور داشتند.

شایان ذکر است ۲۰ تا ۲۶ آذرماه هفته پژوهش نام گذاری شده است.

کد خبر 48679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد