نجف آباد | کاهش محبت و احترام بین زوجین، منجر به بروز اختلاف و خشونت شده است

مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد کاهش دو شاخصه ی اصلی احترام و محبت بین زوجین را از عوامل اصلی بروز خشونت و اختلاف در خانواده ها دانست و لزوم آموزش های پیش از ازدواج و آموزش های تخصصی در خصوص تربیت فرزند را بیش از پیش ضروری دانست.

علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف آباد در جلسه ی کارگروه اجتماعی  برگزار شده در سالن اجتماعات  فرمانداری شهرستان با حضور نمایندگان دستگاه های دولتی این شهر به بررسی آسیب های اجتماعی و راه های کنترل آن پرداخت.

 قناعت کار در این جلسه  به معرفی آسیب های اجتماعی و موارد مربوط به این شهرستان اعم از کودک آزاری و همسرآزاری پرداخت و در ادامه راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی را بیان کرد. وی در خصوص آگاه سازی جامعه و استفاده از ظرفیت های مختلف دستگاه های اداری و دولتی شامل ائمه ی جمعه، آموزش و پرورش، شهرداری (که دسترسی به جامعه ی هدف گسترده تری دارد)، همچنین در خصوص تامین مدرس و مشاور و استفاده از تمام ظرفیت های بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان و جامعه اعلام آمادگی کرد.

مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان نجف آباد ضمن ابراز نگرانی در خصوص افزایش آسیب های اجتماعی در این شهرستان، وظیفه ی تمامی دستگاه های مربوطه و خصوصا وظیفه و مسئولیت اجتماعی همه مسئولین دانست که با افزایش آگاهی آحاد جامعه و اطلاع رسانی هر دستگاه به جامعه ی هدف خود، هرکدام نقش بسزایی در کاهش آسیب ها داشته باشند.

راعی کاهش دو شاخصه ی اصلی احترام و محبت بین زوجین را از عوامل اصلی بروز خشونت و اختلاف در خانواده ها دانست و لزوم آموزش های پیش از ازدواج و آموزش های تخصصی در خصوص تربیت فرزند را بیش از پیش ضروری دانست.

کد خبر 46490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد