مسابقات تنیس روی میز کودکان کار و خیابان بهزیستی، قهرمانان خودش را شناخت

اولین دوره مسابقات تنیس روی میز برای فرزندان کار و خیابان مستقر در مرکز توانمندسازی کودکان صدف وابسته به بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید.

این رقابت‌ها هفته گذشته و به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن ورزشی مرکز توانمندسازی کودکان صدف با شرکت همه فرزندان این مرکز به صورت دو حذفی برگزار گردید.

به گفته‌ی کارشناس مسؤول، رفاه، تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی خراسان رضوی، این مسابقات با استقبال فرزندان همراه بود و پس از یک روز برگزاری هیجان انگیز مسابقات، نفرات برتر این رقابت‌ها شناخته شدند.

احمد مؤمنی گفت: حامد برقد، حسین سیاح و علی رضوی در این رقابت‌ها به مقام اول تا سوم دست یافتند و متین کشمیری به عنوان نفر برتر اخلاق معرفی شد.

وی با بیان اینکه جوایز این نفرات از طریق بهزیستی خراسان رضوی تهیه و به این عزیزان اهدا شد گفت: مقرر شده است که هر ماه یک سری مسابقه در رشته‌های مختلف برای این کودکان در مرکز صدف برگزار گردد.

مؤمنی گفت: برای آذرماه مسابقه آمادگی جسمانی در نظر گرفته شده و در سه ماه زمستان نیز رقابت‌های مشابهی برنامه‌ریزی خواهد شد.

شایان ذکر است مرکز توانمندسازی کودکان صدف حدود شش ماه قبل به محل جدید خود در جنب شیرخوارگاه علی‌اصغر نقل مکان کرده است.

این مرکز با حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه توسط بهزیستی استان، به صورت مطلوب بهسازی شده و امکانات لازم برای اسکان، تغذیه، استراحت، ورزش، امور فرهنگی و فعالیت‌های تفریحی را در اختیار کودکان قرار داده است.

این مرکز در حال حاضر پذیرای ۲۱ کودک کار و خیابان در سنین ۸ تا ۱۵ سال است.

کد خبر 45395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد