طرقبه شاندیز | قول مساعد شورای شهر طرقبه برای دسترس‌پذیری این شهر برای افراد دارای معلولیت

رئیس و کارشناسان بهزیستی طرقبه‌شاندیز برای رسیدگی به مشکلات نابینایان و سایر معلولین این شهرستان، یک نشست مشورتی با اعضای شورای اسلامی شهر طرقبه برگزار کردند.

رئیس بهزیستی طرقبه‌شاندیز در این جلسه گفت: نابینایان و سایر افراد دارای معلولیت دارای مشکلات زیادی هستند که عمده‌ی آنها در عدم مناسب‌سازی شرایط محیطی، اشتغال و مسکن خلاصه می‌شود.

محمد رجبی نصر با بیان اینکه در دوره‌های گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده افزود: از شورای جدید نیز انتظار می‌رود با توجه به رویکرد دولت انقلابی سیزدهم، با عملکرد جهادی، قدم‌های بزرگ‌تر و موثرتری در این زمینه بردارد.

وی ادامه داد: در زمینه‌ی دسترس‌پذیری باید توجه بیشتری به اماکن عمومی، معابر، مدارس، مساجد و سایر اماکن مورد نیاز عموم شهرورندان انجام شود.

وی گفت:‌ خوشبختانه مسؤولان نظارتی شهرستان و فرماندار، حمایت بسیار خوبی از بهزیستی دارند و انتظار می‌رود که همکاری تنگاتنگی بین شورای طرقبه و مسؤولان شهرستان برقرار گردد که نتیجه‌ی آن منافع افراد دارای معلولیت را منظور کند.

در این جلسه همچنین درخواست مجهز شدن ایستگاه‌های اتوبوس و  خود اتوبوس‌ها به سیستم‌های گویا برای نابینایان و مناسب‌سازی این وسایل نقلیه عمومی برای سایر گروه‌های دارای معلولیت از سوی بهزیستی مطرح گردید که اعضای شورای شهر طرقبه در این خصوص قول مساعد دادند.

کد خبر 45052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد