مشهد | تقدیر از نفرات برتر حوزه عفاف و حجاب بهزیستی مشهد

۱۲ نفر از خانم های برتر حوزه عفاف و حجاب بهزیستی مشهد مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گفته ی کارشناس امور فرهنگی بهزیستی مشهد، این خانم ها در حوزه عفاف و حجاب، فعالیت های بسیار خوبی داشتند و شایسته ی قدرشناسی هستند.

سمیرا حاتمی در خصوص نحوه انتخاب این افراد افزود: ازمجتمع های خدمات بهزیستی و مراکز تأمین و توسعه خواستیم خانم های فعال در این زمینه را به ما معرفی کنند که آنها هم با بررسی که در مراکز و همکاران شان داشتند این خانم ها را انتخاب و به ستاد شهرستان معرفی کردند.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف، ملاک های مختلفی دارد و  دوستانی که مورد تقدیر قرار گرفتند از جوانب مختلف، عملکرد اداری، شرکت در مراسم مذهبی، پوشش و سایر ملاک های مورد نظر برنامه دارای عملکرد شایسته ای بودند.

وی همچنین به دو فعالیت کاری خود در این زمینه اشاره کرد و گفت: ارزیابی عفاف و حجاب در بین همکاران و اینکه میزان رعایت الگوهای دینی توسط همکاران تا چه اندازه مورد توجه قرار می گیرد یکی از فعالیت های این بخش بوده است.

وی افزود: علاوه بر این از نظر تمایل و رغبت همکاران به شرکت در برنامه های مذهبی، نماز و مراسمات دینی در اداره و خارج از محیط کاری نیز ارزیابی داشتیم و علل شرکت یا عدم شرکت آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه نتایج بررسی ها را به ستاد بهزیستی استان ارسال کردیم که در جلسات شورای فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

وی ادامه داد: خوشبختانه، زمینه اعتقادی اکثریت مطلق همکاران ما در خصوص فرهنگ دینی و مناسک اسلامی، بسیار مثبت است و البته با توجه به وضعیت اجتماعی، رسانه های اجتماعی و راه های جذب نسل جدید به زندگی دینی، باید تصمیمات لازم در خصوص افزایش تمایل به شرکت در این برنامه گرفته شود و تبلیغات وسیع تری در این زمینه معمول گردد.

حاتمی در بخش دیگری از این گفتگو به جشنواره قرآنی خانواده بهزیستی اشاره کرد و گفت: در حال نام نویسی جشنواره قرآنی هستیم و شرکت کنندگان زیادی داریم.

وی ادامه داد: مهم ترین نکته این است که بیشتر شرکت کنندگان جشنواره را نابینایان تشکیل می دهند که نشان از عزت نفس و اعتماد به نفس این عزیزان دارد وبرایشان توفیق آرزو می کنیم.

کد خبر 43323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد