بیش از ۹۰ درصد کارکنان بهزیستی استان، تحصیلات دانشگاهی دارند

روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی با همکاری یک مرکز پخش کتاب، یک نمایشگاه کتاب در این نهاد برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی در این نمایشگاه ۱۶۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف اجتماعی، روان‌شناسی، داستان، تاریخ، ادبیات کودک و نوجوان و خانواده به نمایش درآمده است.
این گزارش می‌افزاید: کتاب‌های این نمایشگاه با ۷۰ درصد تخفیف به کارکنان بهزیستی ارائه می‌شود.
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی پیش از ظهر امروز این نمایشگاه را افتتاح کرد.
دکتر مسعود فیروزی در هنگام افتتاح این نمایشگاه گفت: کتاب، تنها دوستی است که هیچ‌وقت از شما خسته نمی‌شود و تنها منبعی است که بدون هزینه‌های اضافی، به شما آگاهی می‌بخشد.
وی با بیان اینکه اگر آگاهی و اطلاعات مردم افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.
وی همچنین خاطر نشان کرد: کتابخوانی یکی از تفریحات و مشغولیت‌های انسان‌های روشن‌فکر، متعهد، ‌ مؤمن و نوعدوست است.
به گفته‌ی دکتر فیروزی، اگر چه سرانه‌ی مطالعه‌ی سنتی در سال‌های گذشته چندان خوب نبوده اما با توجه به افزایش منابع مکتوب، دیجیتال، صوتی و تصویری، به نظر می‌رسد باید در ارزیابی میزان مطالعه شهروندان، تجدید نظر شود.

بیش از ۹۰ درصد کارکنان بهزیستی استان، تحصیلات دانشگاهی دارند

وی ادامه داد: کتاب امروز یکی از رسانه‌های متعددی است که در دسترس قرار دارد و به همین جهت نباید صرف کتاب خواندن یا نخواندن، ملاک سرانه مطالعه محسوب شود زیرا بسیاری از منابع در دسترس قرار دارند و با اندک تلاشی می‌توان به اطلاعات وسیعی در هر زمینه‌ی مورد دلخواه دسترسی داشت.
دکتر فیروزی، دانش و تخصص را محور فعالیت در بهزیستی عنوان کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد کارکنان بهزیستی دارای تحصیلات دانشگاهی و تخصصی می‌باشند و کتاب، یکی از ملزومات زندگی آنها به حساب می‌آید.
وی همچنین به ارتقای سطح آگاهی‌های کارکنان بهزیستی به عنوان یک راهبرد فرهنگی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مسئله در مطالعه آرا و عقاید گوناگون در زمینه‌های مختلف بخصوص علوم انسانی آن است که با مطالعه‌ی آرای دیگران در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی، مسیر درست تفکر و تحلیل را گم نکنیم و هیچ‌وقت خود را از راه صحیح و فرهنگ بومی و دینی دور نسازیم.
شایان ذکر است این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در سالن اصلی بهزیستی خراسان رضوی برپاست و بازدید از آن برای همه‌ی مراجعین آزاد است.

کد خبر 42143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد