خبر تجمیعی|سفر رییس سازمان بهزیستی کشور به استان خراسان رضوی

رییس سازمان بهزیستی کشور در اوایل هفته جاری با سفر به استان خراسان رضوی از نزدیک در جریان فعالیت ها و پیشرفت برنامه های بهزیستی این استان قرار گرفت.

سفر دو روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، در این سفر که معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور، رئیس سازمان را همراهی می کنند، دکتر قبادی دانا به همراه اعضا کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور در شهرستان سبزواز از مراکز وابسته و پروژه ۲۲ واحدی مسکن خانواده های دارای دو معلول بازدید و در جلسه مشترک اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس و شورای اداری سبزوار نیز شرکت می کند.

ساخت ۴ هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی با همکاری بنیاد مستضعفان

دکتر وحید قبادی با تاکید بر این که مسئله تلفیق مسکن مددجویان باید در تمام پروژه های آینده نیز دیده شود، گفت: ۴ هزار واحد مسکونی برای مددجویان با عقد قرارداد با بنیاد مستضعفان در زمینه مسکن مددجویان، در هفته بهزیستی شروع به ساخت خواهد شد.

قبادی دانا: به خانواده های معتادان بهبود یافته در مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی، تا استقلال کامل مستمری پرداخت می شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به شهرستان سبزوار با تأسیس مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در این شهرستان موافقت کرد.وی در بازدید از مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت روشنایی به زندگی در این شهرستان، ضمن گفتگو با مسئولین بهزیستی خراسان رضوی و شهرستان سبزوار، از وضعیت این کمپ، امکانات و شرایط آن برای تأسیس مرکز جامع اطلاع حاصل کرد.

اهم فعالیت های سازمان بهزیستی به مددجویان در طول دولت تدبیر و امید 

دکتر قبادی دانا گفت: مستمری مددجویان بهزیستی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ یازده برابر افزایش یافته است در حالی که حداقل حقوق و دستمزد کارگران در طول این مدت ۵ برابر شده است.

اولین هتل تراز معلولین کشور تا سه ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

دکتر وحید قبادی‌دانا بر تسریع در روند تکمیل و تجهیز این هتل تأکید کرد و گفت: با همکاری معاونت توسعه مدیریت سازمان بهزیستی و تعامل بسیار خوب پیمانکار و خیر محترم، امیدواریم این هتل در سه ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

گزارش تصویری | بازتاب خبری سفر رئیس و معاونان محترم سازمان بهزیستی کشور به خراسان رضوی در رسانه ها

گزارش تصویری| بازدید رییس سازمان بهزیستی کشور از مرکز درمان اعتیاد روشنایی به زندگی در سبزوار

گزارش تصویری| حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در فرمانداری سبزوار

گزارش تصویری | بازدید رییس سازمان بهزیستی کشور از پروژه مسکن مددجویان بهزیستی خراسان رضوی در سبزوار

گزارش تصویری | بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از اولین هتل تراز معلولین در مشهد

کد خبر 38909

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =