زاوه | اعطای ۳۸ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی زاوه

رئیس بهزیستی زاوه گفت: در سال جاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان اداره بهزیستی شهرستان زاوه پرداخت شده است.

به گفته نازنین عجمیان از ابتدای سال جاری ۱۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی زاوه با انجام استعلامات و تکمیل پرونده به بانک های عامل جهت دریافت وام مددجویی معرفی شدند که همگی توانستند وام اشتغال را دریافت کنند.

رئیس بهزیستی زاوه ضمن تاکید بر حمایت مددجو در خودکفایی و اشتغال گفت: با اعطای این مبالغ به مددجویان قدم مثبتی در زمینه پیشرفت اقتصادی مددجو ها برداشته شده و این امر باعث کم شدن وابستگی مددجو به یارانه‌ی بهزیستی شد.

وی همچنین گفت: این افراد غالبا با هدف ایجاد دامداری سبک اقدام به دریافت وام کرده‌اند و کارشناسان این اداره با پیگیری و رصد نحوه اجرای کار قدم به قدم با مددجو پیش رفته و در جهت رضایت مندی بیشتر آنها تلاش می‌کنند.

عجمیان همچنین ضمن ابراز اینکه فقر اقتصادی و آسیبهای اجتماعی رابطه مستقیم با یکدیگر دارند گفت: در زمینه اشتغال و اعطای وام در سال ۹۹ ما صد در صد اعتبار جهت پرداخت تسهیلات را جذب کرده‌ایم و امیدواریم در سال آینده مبلغ بیشتری به این اداره اختصاص داده شود تا بتوانیم  مددجویان بیشتری را خودکفا و از آسیب های بیشتر در این شهرستان پیشگیری کنیم.

کد خبر 32932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد