اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)جهت بازسازی و بهسازی منازل مسکونی مددجویان آسیب دیده در زلزله شهرستان دنا

این دیدار در اداره کل بهزیستی استان و با حضور دکتر مرادی مدیرکل بهزیستی استان،سرهنگ نظری نماینده قرارگاه خاتم الانبیا و محسن مظلومی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان صورت گرفت.

سرهنگ نظری حامل پیام دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت :

سیاست ورسالت سپاه پاسداران خدمت به مردم است  که در شرایط بحرانی از جمله ، زلزله وهرگونه بلایای طبیعی به کمک مردم می آید  که جامعه هدف بهزیستی از جمله آنان میباشد و قطعا همه تلاشمان را برای بهبود شرایط انجام خواهیم داد و در کنار این عزیزان خواهیم بود.

سرهنگ نظری از آمادگی برای آوار برداری ،بهسازی ، بازسازی و دیوارهای پیش ساخته برای منازل آسیب دیده مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.

دکتر مرادی حضور سرهنگ نظری را قوت قلب دانست و گفت : همکاران ما بصورت میدانی از بدو حادثه عملیات شناسایی و ارزیابی را انجام دادند و در خصوص کمک های معیشتی در حال فعالیت هستیم و مکاتبات و پیگیری های لازم جهت ساخت منازل مددجویان را با بهزیستی کشور انجام داده ایم و حضور و کمک قرارگاه خاتم الانبیا باعث سرعت بخشی و کاهش الام مددجویان عزیز خواهدشد.

در پایان جلسه مقرر شد معاونت مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان پس از رایزنی با سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخصوص چگونگی همکاری قرارگاه خاتم الانبیا با بهزیستی ، تفاهم نامه کشوری منعقد گردد.

کد خبر 32229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد