فیروزه | بهره‌برداری از اولین واحد کاردرمانی شهرستان فیروزه در ایام دهه فجر

اولین واحد کاردرمانی در محوطه بهزیستی فیروزه با میدان‌داری بخش غیر دولتی و به منظور رفع نیازهای درمانی مددجویان، به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که در نهمین روز دهه فجر برگزار شد فرماندار فیروزه، رئیس بهزیستی و جمعی از مسؤولان محلی این شهرستان حضور داشتند.

فرماندار فیزوه در این مراسم ضمن قدردانی از مسؤولان بهزیستی شهرستان، اظهار امیدواری کرد که با توجه به امکان فراهم شده در این مرکز، ارائه‌ی خدمات مطلوب‌تر به افراد دارای معلولیت و افراد آسیب‌دیده فراهم گردد.

ابوالفضل حکیم‌پور از بهزیستی خواست با دعوت از مسؤولان مجمع خیرین سلامت شهرستان برای بازدید از این واحد، از ظرفیت‌های خیرانه‌ی آنها نیز برای توسعه‌ی اینگونه خدمات بهره ببرد.

رئیس بهزیستی فیروزه هم در این مراسم با ااشاره به وجود ۴۴۰ معلول جسمی حرکتی در شهرستان، فقدان مراکز کاردرمانی و فیزیوتراپی را یکی از مهم‌ترین کمبودهای توانپزشکی شهرستان برشمرد و گفت: راه اندازی این واحد این نقیصه را تا حدودی برطرف می‌سازد اما توسعه‌ی اینگونه خدمات یک ضرورت برای شهرستان محسوب می‌شود.

حمید بردبار افزود: این واحد ۳۵۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته که تماما از سوی بخش غیر دولتی تأمین شده و توسط یکی از متخصصین کاردرمانگری، خدمت‌رسانی به مددجویان صورت می‌گیرد.

کد خبر 31285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد