شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات بهزیستی شهرستان های خراسان رضوی تدوین شد

در راستای تقویت تعاملات و ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات بهزیستی شهرستان های خراسان رضوی، شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی در این استان، بومی و تدوین شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰ نفر از همکاران شاغل در ادارات بهزیستی استان به عنوان رابط روابط عمومی، در حوزه های اطلاع رسانی و تهیه خبر، تبلیغات و انتشارات، تولید محصولات چند رسانه ای، مستندسازی و آرشیو برنامه ها و .... در حال فعالیت هستند.

مجید اسلامی افزود: گستردگی استان و وجود ۳۰ شهرستان، لزوم هماهنگی بین رابطان در جهت ایجاد انسجام و وحدت رویه را ضروری می سازد؛ به همین منظور شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی برای اولین بار در کشور، تهیه و تدوین و جهت اجرا به شهرستان ها ابلاغ شد.

وی با اشاره به تفاوت های جغرافیایی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی شهرستان های استان، یادآور شد: در تدوین این شاخص ها و متعاقب آن، ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهرستان های استان، به ظرفیت های متفاوت آنها توجه شده است؛ به عنوان مثال در ارزیابی عملکرد حوزه اطلاع رسانی و خبر، مواردی چون وسعت شهرستان، جمعیت، آمار مددجویان و گروه های هدف، مرزی و مرکزی بودن، برخوردار و کم برخوردار بودن، مدنظر قرار گرفته است و میزان اخبار مورد تقاضا در قالب یک دستورالعمل به شهرستانها ابلاغ شده است.

مجید اسلامی افزود: تا کنون چند دوره آموزش خبرنویسی، عکاسی و فیلمبرداری ویژه رابطان روابط عمومی استان برگزار شده است و کلاس توجیهی شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی نیز در ماه جاری از طریق وبینار برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد؛ ارزیابی این شاخص ها هر ۶ ماه یک بار و با همکاری واحد ارزیابی عملکرد بهزیستی خراسان رضوی انجام خواهدشد.

کد خبر 25770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد