توسعه تعاملات قضایی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

همزمان با هفته قوه قضاییه، مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، ضمن دیدار با معاون دادستان، بر ضرورت تقویت تعاملات دوجانبه برای ارتقای سلامت اجتماعی و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مددجویان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان اصفهان، علیرضا قناعت‌کار، مدیر بهزیستی این شهرستان، به مناسبت هفتم تیرماه و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، با عابدینی، معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که با حضور جمعی از معاونان و کارشناسان بهزیستی همراه بود، قناعت‌کار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و شهدای عرصه عدالت، از حمایت‌های مؤثر دستگاه قضا در استان اصفهان تقدیر کرد.

مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان با اشاره به پیوند ناگسستنی «سلامت اجتماعی» و «عدالت قضایی» اظهار داشت: همکاری‌های ارزشمند مجموعه قضایی، نقش کلیدی در دفاع از حقوق گروه‌های هدف بهزیستی اعم از کودکان بی‌سرپرست، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و افراد دارای معلولیت داشته است.

وی در ادامه با تأکید بر تأثیرگذاری این حمایت‌ها بر امنیت روانی جامعه افزود: مساعدت‌های دستگاه قضا در تسریع روند دادرسی و صدور احکام حمایتی، نقش بسزایی در بهبود کیفیت زندگی و آرامش روانی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی ایفا کرده است.

قناعت‌کار در پایان با بیان اینکه بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی، نیازمند تداوم و توسعه حمایت‌های حقوقی است، بر لزوم هم‌افزایی بیش از پیش دو دستگاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع چالش‌های موجود تأکید کرد.

توسعه تعاملات قضایی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

توسعه تعاملات قضایی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

کد خبر 190205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد