به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت شهدای هفتم تیر پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته قوه قضاییه، فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاشهای خالصانه خدمتگزاران عرصه عدالت و تکریم یاد و خاطره بزرگمردانی است که در راه استقرار حق، قانونمداری و صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی جان خویش را تقدیم کردند.
هفتم تیرماه، یادآور یکی از تلخترین و در عین حال ماندگارترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است؛ روزی که آیتالله سیدمحمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب، مظلومانه به شهادت رسیدند و با خون پاک خود، درخت تنومند نظام اسلامی را استوارتر ساختند.
شهید بهشتی، نماد اندیشه، عدالتخواهی، مردممداری و مدیریت متعهدانه بود و سیره و منش ایشان همچنان چراغ راه خدمتگزاران نظام اسلامی در مسیر تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم به شمار میرود. بیتردید تعامل و همافزایی میان دستگاه قضایی و بهزیستی، نقش مهمی در تحقق اهداف انسانی و اجتماعی و خدمترسانی شایسته به مردم شریف استان داشته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و ادای احترام به مقام شامخ شهید آیتالله بهشتی و شهدای والامقام هفتم تیر، از تلاشهای ارزشمند مجموعه قضایی در تحقق عدالت، حمایت از حقوق جامعه هدف بهزیستی و خدمترسانی به مردم شریف ایران اسلامی قدردانی نموده و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را در سایه عنایات الهی و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) مسئلت دارم.
دکتر سمیه کریمی
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان












نظر شما