به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان، دکتر سمیه کریمی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیامی صادر کرد.متن پیام به شرح زیر است:
مبارزه با مواد مخدر صرفاً یک اقدام مقابلهای نیست، بلکه تلاشی مستمر برای صیانت از سلامت اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و حفظ سرمایه انسانی جامعه است. امروز بیش از هر زمان دیگری روشن است که پیشگیری، آگاهیبخشی و توانمندسازی اجتماعی مهمترین راهبردها در مواجهه با آسیب اعتیاد به شمار میروند.
روز جهانی مبارزه با مواد مخدر یادآور مسئولیت مشترک همه نهادها، سازمانها و آحاد جامعه در مقابله با این آسیب پیچیده اجتماعی است. در این مسیر، سازمان بهزیستی با رویکردی علمی و جامعهمحور، توسعه برنامههای پیشگیرانه، حمایت از مراکز درمان و بازتوانی، و توانمندسازی افراد در معرض آسیب را به عنوان اولویتهای اساسی دنبال میکند.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از تلاشهای ارزشمند تمامی فعالان حوزه پیشگیری، درمان و بازتوانی اعتیاد، بهویژه همکاران خدوم بهزیستی، مراکز تخصصی، سازمانهای مردمنهاد و تمامی کنشگران اجتماعی که با احساس مسئولیت در مسیر کاهش آسیبهای اجتماعی گام برمیدارند، صمیمانه قدردانی میکنم.
امید است با همافزایی دستگاهها، مشارکت مردمی و تقویت برنامههای پیشگیرانه، بتوانیم گامهای مؤثرتری در مسیر ساختن جامعهای سالم، پویا و عاری از آسیب اعتیاد برداریم.
دکتر سمیه کریمی
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان












نظر شما