پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان، دکتر سمیه کریمی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیامی صادر کرد.متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مبارزه با مواد مخدر صرفاً یک اقدام مقابله‌ای نیست، بلکه تلاشی مستمر برای صیانت از سلامت اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و حفظ سرمایه انسانی جامعه است. امروز بیش از هر زمان دیگری روشن است که پیشگیری، آگاهی‌بخشی و توانمندسازی اجتماعی مهم‌ترین راهبردها در مواجهه با آسیب اعتیاد به شمار می‌روند.

روز جهانی مبارزه با مواد مخدر یادآور مسئولیت مشترک همه نهادها، سازمان‌ها و آحاد جامعه در مقابله با این آسیب پیچیده اجتماعی است. در این مسیر، سازمان بهزیستی با رویکردی علمی و جامعه‌محور، توسعه برنامه‌های پیشگیرانه، حمایت از مراکز درمان و بازتوانی، و توانمندسازی افراد در معرض آسیب را به عنوان اولویت‌های اساسی دنبال می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از تلاش‌های ارزشمند تمامی فعالان حوزه پیشگیری، درمان و بازتوانی اعتیاد، به‌ویژه همکاران خدوم بهزیستی، مراکز تخصصی، سازمان‌های مردم‌نهاد و تمامی کنشگران اجتماعی که با احساس مسئولیت در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برمی‌دارند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امید است با هم‌افزایی دستگاه‌ها، مشارکت مردمی و تقویت برنامه‌های پیشگیرانه، بتوانیم گام‌های مؤثرتری در مسیر ساختن جامعه‌ای سالم، پویا و عاری از آسیب اعتیاد برداریم.

دکتر سمیه کریمی  
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 189935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد