به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی به همراه آیین شام غریبان با حضور دختران مرکز تلاش آصف در فضایی معنوی و سرشار از ارادت به اهلبیت(ع) برگزار شد.
در این مراسم، دختران مرکز با قرائت زیارت عاشورا، نوحهخوانی و ذکر مصیبت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش، یاد و خاطره حماسه عاشورا را گرامی داشتند و در سوگ مظلومیت شهدای کربلا به عزاداری پرداختند.
همچنین در آیین شام غریبان، شرکتکنندگان با روشن کردن شمع و قرائت دعا، یاد کودکان و بازماندگان واقعه کربلا را زنده نگه داشتند و فضای مراسم با حال و هوایی معنوی همراه شد.
این مراسم با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، آشنایی هرچه بیشتر فرزندان مرکز با پیامهای قیام امام حسین(ع) و گرامیداشت شعائر حسینی برگزار شد.












نظر شما