برگزاری نشست هم‌اندیشی و برنامه ریزی به مناسبت هفته بهزیستی در فردوس

برگزاری نشست هم‌اندیشی و برنامه ریزی به مناسبت هفته بهزیستی با حضور ریاست محترم و مسئولین گرامی این اداره در شهرستان فردوس.

در ابتدای جلسه جناب آقای نوروزی مقدم ریاست محترم اداره بهزیستی ضمن تشریح  برنامه ها ی مصوب هفته بهزیستی برارتقای سطح کیفی خدمات و تقویت روحیه همکاری میان همکاران برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های مصوب تاکید نمودند.
همچنین در ادامه  یکایک بزرگواران حاضر در جلسه به تشریح برنامه‌ریزی اقدامات واحد مربوطه خود برای هفته مذکور پرداختند

┄--┅┅┅--┄
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_فردوس

پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/behzistiferdows
 پیام رسان بله
https://ble.ir/behzistiferdows

کد خبر 190146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد