۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۰:۲۱
تبریک هفته قوه قضاییه

به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه،  ضمن تبریک به رئیس محترم دادگستری و دادستان محترم شهرستان، بر اهمیت همکاری‌های میان دستگاه قضایی و اداره بهزیستی تأکید کردند.

در این پیام، کدخدایی به نقش حیاتی قوه قضاییه در ایجاد عدالت و حفظ حقوق شهروندان اشاره کردند و بیان داشتند که تلاش‌های خالصانه و مستمر این نهاد در زمینه‌های مختلف، به ویژه در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، مایه دلگرمی و امید برای جامعه است.
رئیس اداره بهزیستی همچنین بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل نزدیک‌تر میان دو نهاد تأکید کردند تا با همدلی و همکاری، خدمات بهتری به افراد نیازمند ارائه دهند و شرایط زندگی شهروندان آسیب‌دیده را بهبود بخشند.

 معصومه کدخدایی - رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

http://www.behzisti.ir/service/province/khjon┅┅┄┄
 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه
پیام رسان سروش:
 https://splus.ir/biszitisarbishe
پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/bisitz
پیام رسان روبیکا؛ 
https://rubika.ir/behzitisarbishe
پیام رسان بله ؛ 
https://ble.ir/biszitisarb

کد خبر 189317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد