نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی هفته بهزیستی با حضور مسئولین این اداره در شهرستان قاینات برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قاینات، این جلسه با حضور خزاعی، رئیس اداره، قلی‌پور معاون، و مسئولین حوزه‌های تخصصی این اداره برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، خزاعی، رئیس اداره، ضمن تشریح برنامه‌های قابل اجرا در هفته بهزیستی، بر اهتمام مسئولین حوزه‌ها جهت اجرای با کیفیت برنامه‌ها در این هفته تأکید کرد. در ادامه، مسئولین هر حوزه به تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های قابل اجرای خود پرداختند.

#بهزیستی
 #قاینات
 #هفته_بهزیستی
 #مناسبت
 #خدمات_اجتماعی

 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قاینات

کد خبر 190040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد