پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی

با سلام و تحیات؛

یکم تیرماه، یادآور تدبیر حکیمانه‌ معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قدس‌سره‌الشریف) در تأسیس نهاد مقدس «سازمان تبلیغات اسلامی» است؛ سازمانی که با رسالتی خطیر، پرچم‌دار تبیین معارف حیات‌بخش اسلام ناب محمدی(ص) است.بدین‌وسیله مراتب تبریک و تهنیت خویش را به مناسبت «روز تبلیغات اسلامی» به محضر جنابعالی و تمامی تلاشگران عرصه‌ جهاد تبیین در آن اداره کل تقدیم می‌دارم.بی‌تردید، تلاش‌های مجدانه و عالمانه‌ آن مجموعه در راستای نهادینه‌سازی آموزه‌های دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی و ارتقای بینش معرفتیِ آحاد جامعه، نقشی راهبردی ایفا می‌نماید. تلاقی اهداف سازمان تبلیغات اسلامی با رسالت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی در حوزه‌ سلامت معنوی و روانی جامعه، نویدبخش بستری است که می‌تواند با هم‌افزایی دستگاه‌های متولی، به تعمیق هرچه بیشتر ارزش‌های متعالی انسانی و اخلاقی در جامعه‌ هدف منجر گردد.

از درگاه خداوند قادر متعال، استمرار توفیقات روزافزون جنابعالی را در سایه‌سار عنایات حضرت ولی‌عصر (عج)  مسئلت دارم.

*وحیدرضا گازرانی*
*مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی*

#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

@behzisti_khj

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد