در روز هشتم ماه محرم، مصادف با سهشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵، این مراسم معنوی با حضور اعضای هیئت رضوی و کارکنان اداره بهزیستی برگزار شد. در این آیین، حاضران با یادآوری قیام جاودانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، به عزاداری و سوگواری پرداختند.
ماه محرم یادآور نهضتی بزرگ است که پیام حقطلبی، آزادگی، عزت و ایستادگی در برابر ظلم را برای همیشه در تاریخ بشریت ماندگار ساخته است. برگزاری اینگونه مراسمها فرصتی برای ترویج فرهنگ عاشورایی و بهرهگیری از آموزههای ارزشمند قیام سیدالشهدا (ع) در زندگی فردی و اجتماعی به شمار میرود.
روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بیرجند
@behzistibirjand
┄┄┅┅┅┅┅┄┄












نظر شما