میزبانی اداره بهزیستی شهرستان بیرجند از هیئت رضوی در هشتمین روز ماه محرم

همزمان با فرارسیدن ماه محرم، ماه حماسه، ایثار و آزادگی و در راستای گرامیداشت فرهنگ عاشورا، اداره بهزیستی شهرستان بیرجند طبق سنت سال‌های گذشته، میزبان هیئت محترم رضوی شد.

در روز هشتم ماه محرم، مصادف با سه‌شنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵، این مراسم معنوی با حضور اعضای هیئت رضوی و کارکنان اداره بهزیستی برگزار شد. در این آیین، حاضران با یادآوری قیام جاودانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، به عزاداری و سوگواری پرداختند.

ماه محرم یادآور نهضتی بزرگ است که پیام حق‌طلبی، آزادگی، عزت و ایستادگی در برابر ظلم را برای همیشه در تاریخ بشریت ماندگار ساخته است. برگزاری این‌گونه مراسم‌ها فرصتی برای ترویج فرهنگ عاشورایی و بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند قیام سیدالشهدا (ع) در زندگی فردی و اجتماعی به شمار می‌رود.


روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بیرجند

@behzistibirjand
┄┄┅┅┅┅┅┄┄

کد خبر 190009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد