به گزارش روابطعمومی ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه؛
این نشستها با هدف تقدیر از همکاریهای مؤثر فرمانداران، بررسی راهکارهای توسعه تعاملات بینبخشی و تقویت روند جذب تسهیلات و خدمات حمایتی برای جامعه هدف بهزیستی برگزار میشود.
نخستین نشست در این چارچوب با فرماندار شهرستان کرمانشاه برگزار گردید که در این دیدار، از اقدامات اثرگذار فرماندار و مجموعه فرمانداری کرمانشاه در حمایت از برنامههای بهزیستی، بهویژه در حوزه جذب تسهیلات اشتغال، قدردانی شد.
حمایتهای مؤثر مجموعه #فرمانداری کرمانشاه در هماهنگی و تسهیل فرآیندهای اجرایی، موجب شد اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه در زمینه #جذب_تسهیلات، در میان تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان رتبه نخست را کسب کند؛ دستاوردی که نقش مهمی در توسعه #اشتغال و #توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف بهزیستی داشته است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تأکید بر اهمیت تعامل و همافزایی میان دستگاههای اجرایی، ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری فرمانداران، روند جذب تسهیلات و اجرای برنامههای توانمندسازی در سراسر استان با شتاب بیشتری ادامه یابد.
روابطعمومی
ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه
@behzisti_ksh ایتا
https://ble.ir/behzisti_ksh بله
https://www.behzisti.ir/service/province/kermanshah سایت












نظر شما