شمیرانات | تیم تخصصی دندانپزشکی در مرکز قدوسی و چکاپ کامل و برنامه‌ریزی برای سلامت پسران

در اقدامی خیرخواهانه و با هماهنگی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جمعی از پزشکان متخصص با حضور در مرکز قدوسی، تمامی پسران این مجموعه را مورد چکاپ و معاینات کامل دندانپزشکی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این تیم تخصصی، ضمن بررسی وضعیت سلامت دهان و دندان فرزندان، روند درمان‌های آتی آنان را آغاز کردند.

در روزهای اخیر مرکز قدوسی میزبان تیمی متشکل از پزشکان برجسته کشور بود تا گامی مهم در جهت ارتقای سطح سلامت فرزندان برداشته شود. در این برنامه، مهدی رحمانی، ندا ابوالحسینی، شهراد نقیبی و مریم علومی با حضور در محل این مرکز، تمامی پسران عزیز را بدون نوبت و به‌صورت ویژه مورد ویزیت و چکاپ کامل قرار دادند.

این تیم پزشکی که با هماهنگی مستقیم با دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران به این مرکز مراجعه کرده بودند، ضمن انجام معاینات بالینی دقیق، پرونده سلامت دندان‌های تک‌تک فرزندان را بررسی کردند. هدف از این حضور، نه تنها تشخیص مشکلات فعلی، بلکه تدوین یک نقشه راه برای درمان‌های بلندمدت بود.
بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط این متخصصین، مقرر شد تا در مراحل بعدی، خدمات درمانی گسترده‌تری شامل موارد زیر برای فرزندان نیازمند پیگیری شود.
روح اله غفاری سرپرست  مرکز قدوسی ضمن قدردانی از این تیم تخصصی برای همراهی و توجه ویژه به سلامت پسران، این قبیل اقدامات جهادی و خیرخواهانه را زمینه‌ساز ایجاد اعتماد به نفس و سلامت پایدار برای فرزندان دانست. این مسیر درمانی با نظارت همین تیم در نوبت‌های آتی ادامه خواهد داشت تا تمامی نیازهای دندانپزشکی پسران به طور کامل مرتفع گردد.

کد خبر 189900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد