شهریار | دیدار چهره‌به‌چهره رئیس بهزیستی با مددجویان و مراجعان

همزمان با سه‌شنبه پاسخگویی، خدامعلی نورانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار با حضور در محل اداره، به صورت حضوری با مددجویان تحت پوشش و مراجعان دیدار و به بررسی مسائل و درخواست‌های آنان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در راستای تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل در روند رسیدگی به مطالبات جامعه هدف، در این برنامه خدامعلی نورانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار، به صورت مستقیم و چهره‌به‌چهره با مددجویان تحت پوشش و سایر مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این دیدار، مراجعان مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و رئیس اداره بهزیستی شهریار نیز با استماع مطالبات آنان، دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موضوعات از سوی واحدهای تخصصی صادر کرد.
برگزاری ملاقات‌های مردمی در قالب سه‌شنبه پاسخگویی با هدف تسریع در رسیدگی به درخواست‌ها، افزایش تعامل با جامعه هدف و ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به مددجویان انجام می‌شود.

کد خبر 189881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد