پاکدشت | توزیع ۲۰۰ بسته گوشت نذری در قالب پویش «بنای مهربانی» بین جامعه هدف بهزیستی

همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در راستای اجرای پویش «بنای مهربانی»، تعداد ۲۰۰ بسته گوشت نذری با مشارکت خیرین نیک‌اندیش بین خانواده‌های تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها، رئیس اداره بهزیستی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ احسان و همدلی در جامعه اظهار داشت: پویش «بنای مهربانی» با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت ارزشمند خیرین برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اجرا می‌شود و خوشبختانه در ایام محرم نیز شاهد همراهی و مشارکت گسترده نیکوکاران بوده‌ایم.

وی افزود: در این مرحله، ۲۰۰ بسته گوشت نذری با همت خیرین و در راستای تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی تهیه و میان جامعه هدف توزیع شد تا در این ایام معنوی، جلوه‌ای از مهر، همدلی و مسئولیت اجتماعی به نمایش گذاشته شود.

رئیس اداره بهزیستی ضمن قدردانی از خیرین و حامیان این طرح خاطرنشان کرد: مشارکت‌های مردمی نقش مؤثری در ارتقای کیفیت زندگی مددجویان دارد و بهزیستی همواره از همراهی افراد نیکوکار و مسئولیت‌پذیر استقبال می‌کند. امیدواریم با تداوم این همکاری‌ها بتوانیم خدمات مؤثرتری به جامعه هدف ارائه دهیم.
وی در پایان از تمامی خیرین، نیکوکاران و مشارکت‌کنندگان در پویش «بنای مهربانی» تقدیر و تشکر کرد و خواستار استمرار این اقدامات خداپسندانه در حمایت از خانواده‌های نیازمند شد.

کد خبر 189873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد