پاکدشت | دیدار ریاست اداره بهزیستی با مسئولان قضایی شهرستان

به مناسبت هفته قوه قضائیه، نادره افشارها، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، به همراه معاونین این اداره، در سلسله دیدارهایی با مقامات قضایی پاکدشت و بخش شریف آباد، ضمن تبریک این مناسبت، پیرامون تعاملات بین‌سازمانی بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این برنامه با حضور در دادسرا و دیدار با مختاری، دادستان پاکدشت آغاز شد. در این نشست، بر ضرورت همکاری دستگاه قامه و اجرای در راستای حمایت از حقوق گروه‌های هدف و تسهیل امور اجتماعی تاکید شد.

در ادامه، هیئت ریاست اداره بهزیستی با زیرک، رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت دیدار کردند. در این گفتگو، چالش‌های موجود و سازوکارهای لازم جهت بهبود خدمات‌رسانی به ذینفعان خدمات اجتماعی و هماهنگی‌های قانونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان، نادره افشارها و همراهان ایشان در بخش شریف آباد با شیرعلی‌زاده، رئیس دادگاه بخش، دیدار کردند. در این مرحله از دیدارها، بر نقش دستگاه‌های قضایی در حفظ حقوق شهروندان و حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر در سطح بخش تاکید شد.

این سلسله دیدارها با هدف تقویت هماهنگی‌های عملیاتی میان اداره بهزیستی و دستگاه‌های قامه و اجرای شهرستان جهت پیشبرد عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر انجام پذیرفت.

کد خبر 189872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد