به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این برنامه با حضور در دادسرا و دیدار با مختاری، دادستان پاکدشت آغاز شد. در این نشست، بر ضرورت همکاری دستگاه قامه و اجرای در راستای حمایت از حقوق گروههای هدف و تسهیل امور اجتماعی تاکید شد.
در ادامه، هیئت ریاست اداره بهزیستی با زیرک، رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت دیدار کردند. در این گفتگو، چالشهای موجود و سازوکارهای لازم جهت بهبود خدماترسانی به ذینفعان خدمات اجتماعی و هماهنگیهای قانونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان، نادره افشارها و همراهان ایشان در بخش شریف آباد با شیرعلیزاده، رئیس دادگاه بخش، دیدار کردند. در این مرحله از دیدارها، بر نقش دستگاههای قضایی در حفظ حقوق شهروندان و حمایت از خانوادههای آسیبپذیر در سطح بخش تاکید شد.
این سلسله دیدارها با هدف تقویت هماهنگیهای عملیاتی میان اداره بهزیستی و دستگاههای قامه و اجرای شهرستان جهت پیشبرد عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار آسیبپذیر انجام پذیرفت.












نظر شما