به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ثامنی راد در هفته قوه قضاییه به همراه کارشناسن مسئول و کارشناس ناظران حوزه های تخصصی سلامت و فوریت های اجتماعی و توانبخشی ضمن تبریک به منظور هم افزایی بر لزوم تقویت تعاملات بین بخشی و همکاریهای مشترک در راستای خدمترسانی هرچه بهتر به جامعه هدف دیدار و گفتگو کردند.
درپایان از مساعدت و همکاری روسای دادگستری و دادسرای شهرستان با اداره بهزیستی در راستای حمایت از حقوق جامعه هدف بهزیستی، به ویژه افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و کودکان بیسرپرست و اورژانس اجتماعی و مراکز ترک اعتیاد، مراکز نگهداری شبانه روزی توانبخشی قدردانی کرد.












نظر شما