به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان ،به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ایذه،در این نمایشگاه، با توزیع بروشورها و ارائه آموزشهای چهرهبهچهره، شهروندان با پیامدهای مصرف مواد مخدر، راهکارهای پیشگیری و نقش خانواده در شناسایی زودهنگام افراد در معرض آسیب آشنا شدند.
همچنین کارشناسان، نشانههای هشداردهندهای همچون تغییرات ناگهانی در رفتار و خلقوخو، افت تحصیلی یا شغلی، انزوا و دوری از خانواده، تغییر در الگوی خواب و اشتها، کاهش مسئولیتپذیری و سایر علائم مرتبط با مصرف مواد را برای مراجعان تشریح کرده و بر اهمیت مراجعه به مراکز مشاوره و دریافت خدمات تخصصی در صورت مشاهده این نشانهها تأکید کردند.
این برنامه با استقبال نمازگزاران و شهروندان همراه بود و در راستای ارتقای آگاهی عمومی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برگزار شد.












نظر شما