به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛
علی کریمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب با تشکر از خیرین و کارکنان گفت اقلام جمع آوری شده با شناسایی مددکاران در اسرع وقت بین نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی توزیع خواهد شد.
از صبح روز تاسوعا تیم جمع آوری نذورات عزاداران حسینی دراداره بهزیستی مستقر شدند و پنجاه کیلوگرم گوشت به ارزش ۸۰ میلیون تومان و ۳ بسته غذایی و مبلغ ۲۰ میلیون ریال مشارکت نقدی جمع آوری کردند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛
علی کریمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب با تشکر از خیرین و کارکنان گفت اقلام جمع آوری شده با شناسایی مددکاران در اسرع وقت بین نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی توزیع خواهد شد.
نظر شما