اهدای ۲ رأس گوسفند به ادار بهزیستی توسط عزاداران حسینی میاندوآب

از صبح روز تاسوعا تیم جمع آوری نذورات عزاداران حسینی دراداره بهزیستی مستقر شدند و پنجاه کیلوگرم گوشت به ارزش ۸۰ میلیون تومان و ۳ بسته غذایی و مبلغ ۲۰ میلیون ریال مشارکت نقدی جمع آوری کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛

علی کریمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب با تشکر از خیرین و کارکنان گفت اقلام جمع آوری شده با شناسایی مددکاران در اسرع وقت بین نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی توزیع خواهد شد.

کد خبر 189789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد