به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجانغربی،
همزمان با تاسوعای حسینی، هیئتهای عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با حضور در شیرخوارگاه مهر ارومیه، نوای یا حسین (ع) را در این مرکز طنینانداز کردند و در کنار فرزندان این مجموعه، به سوگواری برای شهدای دشت کربلا پرداختند.حضور پرشور مردم مؤمن و نیکوکار ارومیه در شیرخوارگاه مهر، جلوهای ماندگار از فرهنگ عاشورایی را رقم زد؛ مردمی که با چشمانی اشکبار و دلهایی سرشار از ارادت، در کنار کودکان این مرکز حاضر شدند تا ثابت کنند پیام عاشورا تنها در عزاداری خلاصه نمیشود، بلکه در مهربانی، بخشندگی و حمایت از نیازمندان نیز تداوم دارد.

رسول بابایان، مدیرکل بهزیستی آذربایجانغربی به همراه جمعی از کارکنان این اداره کل نیز با حضور در جمع عزاداران و فرزندان شیرخوارگاه مهر، در این آیین معنوی شرکت کردند و همراه با هیئتهای حسینی، یاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و شهدای والامقام عاشورا را گرامی داشتند.

در این مراسم، مردم عزادار و خیر ارومیه با اهدای نذورات و کمکهای خود به بهزیستی، مهر و محبت خود را نثار فرزندان شیرخوارگاه مهر کردند؛ نذرهایی که نه تنها رنگ و بوی ایثار داشت، بلکه لبخند و امید را برای کودکانی به ارمغان آورد که چشم انتظار دستان پرمهر جامعه هستند.تاسوعای حسینی، روز وفاداری و ایستادگی حضرت عباس (ع)، امسال در شیرخوارگاه مهر ارومیه معنایی دیگر یافت؛ روزی که عزاداران حسینی با حضور خود نشان دادند راه اباعبدالله (ع) همچنان زنده است و درسهای عاشورا در خدمت به انسانها، دستگیری از نیازمندان و عشق به همنوع تجلی پیدا میکند.

شیرخوارگاه مهر ارومیه در این روز، میزبان کاروانی از دلهای عاشق بود؛ دلهایی که با نام حسین (ع) آمدند و با مشق مهربانی، وفاداری و انسانیت، تصویری ماندگار از عاشورا در میدان خدمت آفریدند.













نظر شما