برگزاری جلسه کمیته مناسب‌سازی و شورای سالمندان شهرستان سردشت

جلسه کمیته مناسب‌سازی و شورای سالمندان شهرستان سردشت به ریاست یوسفی ، معاون فرماندار و با حضور رؤسای ادارات و اعضای کمیته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سردشت،
در ابتدای جلسه،لیلا قربانی‌پور، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سردشت، ضمن مرور و تشریح مصوبات جلسه گذشته، گزارشی از اقدامات و عملکرد اداره بهزیستی در حوزه مناسب‌سازی اماکن و خدمات‌رسانی به سالمندان ارائه نمود.

در ادامه،معاون فرماندار شهرستان، با تأکید بر اهمیت مناسب‌سازی فضاهای عمومی و اداری برای افراد دارای معلولیت و سالمندان، بر لزوم اجرای کامل ضوابط و استانداردهای مناسب‌سازی در سطح شهرستان تأکید کرد.

وی همچنین رؤسای ادارات را موظف نمود نسبت به رفع موانع موجود، مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری، معابر شهری و اماکن عمومی در اسرع وقت اقدام کرده و گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه کمیته ارائه نمایند.

در پایان جلسه، اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات موجود پرداخته و راهکارهای لازم جهت تسریع در اجرای مصوبات و بهبود وضعیت مناسب‌سازی شهرستان ارائه شد.

کد خبر 189741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد