به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان، آیین توزیع نذری در قالب پویش «بنای مهربانی» در جزیره هرمز برگزار گردید.
در این اقدام خیرخواهانه که با حمایت و همراهی ارزشمند خیرین مسجد صاحبالزمان (عج) صورت گرفت، حدود ۴۰۰ کیلوگرم حلیم نذری طبخ و میان ۲۰۰ نفر از مددجویان، توانخواهان و نیازمندان منطقه توزیع شد.
هدف از اجرای این پویش، بهرهگیری از ظرفیتهای مردمی و معنویت ایام محرم برای حمایت از اقشار آسیبپذیر و تقویت روحیه همدلی در جامعه است.












نظر شما