به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،به نقل از روابط عمومی بهزیستی هفتکل،در این نشست، حاضران ضمن تأکید بر ضرورت هم افزایی دستگاههای اجرایی و انتظامی، به بررسی چالش های پیش روی جوانان شهرستان در حوزه آسیب های اجتماعی پرداختند.
فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به نقش کلیدی تعامل نهادها در ارتقای امنیت روانی و اجتماعی، بر آمادگی کامل پلیس برای همکاری در شناسایی و ساماندهی کانون های آسیب زا تأکید کرد .
خانم کردزنگنه مسئول معاونت اجتماعی فرماندهی نیز با بیان اینکه رویکرد پلیس امروز صرفاً تنبیهی نیست، خواستار گسترش فعالیت های پیشگیرانه و استفاده از ظرفیت مشاوره و مددکاری شد.
در ادامه، لهراسب مرادی رئیس اداره بهزیستی با قدردانی از همکاری نیروی انتظامی در زمینه شناسایی و ارجاع موارد در معرض خطر، نقش مددکاران اجتماعی و مشاوران را در خط مقدم حمایت از اقشار آسیب پذیر حیاتی دانست و بر لزوم استمرار نشست های آموزشی مشترک برای کارشناسان دو نهاد تأکید کرد .












نظر شما