به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی رامهرمز، در این جلسه، راهکارهای ارتقای فعالیتهای پیشگیری از اعتیاد، درمان و بازتوانی افراد دارای اختلال مصرف مواد و همچنین برنامههای حمایتی و توانمندسازی افراد بهبودیافته مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین بر ضرورت بازدید و سرکشی از خانوارهای بهبود یافته و افرادی که با موفقیت به جامعه بازگشتهاند، تأکید شد.
برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، استقرار میز خدمت در محل مصلی نماز جمعه و اجرای برنامههای آگاهسازی و اطلاعرسانی از جمله مهمترین برنامههای پیشبینی شده برای هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان رامهرمز است.
این نشست با هدف تقویت همکاری و همافزایی میان دستگاههای فعال در حوزه درمان و بازتوانی اعتیاد و ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه پیشگیری از آسیبهای ناشی از مصرف مواد مخدر برگزار شد.












نظر شما