هم‌افزایی بهزیستی و دانشکده علوم پزشکی شوشتر در طرح «یک قدم تا سلامتی»

در راستای ارتقای سطح سلامت و کاهش دغدغه‌های معیشتی خانواده‌های تحت پوشش، نشست مشترک مسئول دفتر اشتغال و توانمندسازی بهزیستی با مدیریت غذا و دارو شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،به نقل از روابط عمومی بهزیستی شوشتر،در این جلسه  با محوریت عملیاتی‌سازی طرح «یک قدم تا سلامتی»، بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرخواهانه داروخانه‌های نیکوکار شهرستان تأکید شد.

هدف اصلی این طرح، ایجاد بستری حمایتی برای مددجویان بهزیستی است تا بتوانند خدمات درمانی و دارویی خود را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت دریافت کنند.

در این جلسه، مدیریت غذا و دارو نیز ضمن استقبال از این طرح، نسبت به معرفی داروخانه‌های همکاری کننده اعلام آمادگی نمود تا فرآیند درمان مددجویان در قالب این تفاهم‌نامه تسهیل گردد.

کد خبر 189447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد