بازدید سرپرست اداره بهزیستی گتوند از مرکز توانبخشی سالمندان با هدف ارتقای کیفیت خدمات

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گتوند به همراه کارشناس حوزه توانبخشی، از مرکز توانبخشی سالمندان تحت نظارت این اداره بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،در این بازدید، روند ارائه خدمات تخصصی و حمایتی به سالمندان مورد بررسی قرار گرفت و ضمن گفت‌وگو با مسئولان و کارکنان مرکز، مسائل، نیازها و چالش‌های موجود ارزیابی شد.

حمزه شادابی ،سرپرست اداره بهزیستی گتوند با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات باکیفیت به سالمندان، هدف از این بازدید را ارزیابی دقیق عملکرد مرکز، شناسایی نقاط قوت و بررسی موانع و مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح خدمات، حفظ کرامت سالمندان و بهبود شرایط نگهداری و توانبخشی آنان از اولویت‌های مهم بهزیستی است.

وی همچنین بر لزوم بهره‌گیری از راهکارهای مؤثر و برنامه‌ریزی هدفمند برای رفع مشکلات و افزایش کیفیت خدمات تأکید کرد و اظهار داشت: بازدیدهای میدانی و نظارت مستمر، نقش مهمی در بهبود عملکرد مراکز و ارتقای رضایتمندی جامعه هدف دارد.

در پایان این بازدید، پیشنهادها و راهکارهای لازم برای بهبود فرآیندهای اجرایی و ارتقای سطح خدمات مرکز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 189449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد