نشست هم اندیشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی هفتکل و نیروی انتظامی برگزار شد

جلسه تعامل و همکاری به منظور بررسی و ارائه راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور سرهنگ علی تقی پور فرماندهی انتظامی شهرستان، خانم زنگنه مسئول معاونت اجتماعی فرماندهی، مشاور و مددکار اجتماعی انتظامی شهرستان و مرادی رئیس اداره بهزیستی در سالن اجتماعات انتظامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،به نقل از روابط عمومی بهزیستی هفتکل،در این نشست، حاضران ضمن تأکید بر ضرورت هم افزایی دستگاههای اجرایی و انتظامی، به بررسی چالش های پیش روی جوانان شهرستان در حوزه آسیب های اجتماعی پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به نقش کلیدی تعامل نهادها در ارتقای امنیت روانی و اجتماعی، بر آمادگی کامل پلیس برای همکاری در شناسایی و ساماندهی کانون های آسیب زا تأکید کرد .

خانم کردزنگنه مسئول معاونت اجتماعی فرماندهی نیز با بیان اینکه رویکرد پلیس امروز صرفاً تنبیهی نیست، خواستار گسترش فعالیت های پیشگیرانه و استفاده از ظرفیت مشاوره و مددکاری شد. 

در ادامه، لهراسب مرادی رئیس اداره بهزیستی با قدردانی از همکاری نیروی انتظامی در زمینه شناسایی و ارجاع موارد در معرض خطر، نقش مددکاران اجتماعی و مشاوران را در خط مقدم حمایت از اقشار آسیب پذیر حیاتی دانست و بر لزوم استمرار نشست های آموزشی مشترک برای کارشناسان دو نهاد تأکید کرد .

کد خبر 189448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد