به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در نخستین روز از هفته قوه قضائیه، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور نادره افشارها، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت و سایر مسئولین اجرایی و قضایی برگزار شد، شرکتکنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و قرائت فاتحه، با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند و بر لزوم خدمترسانی صادقانه به مردم تأکید نمودند.












نظر شما