به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا محمدی رئیس اداره بهزیستی در این باره افزود: پویش بنای مهربانی با تکیه بر همدلی و مشارکت نیکوکاران و خیرین، تلاش دارد تا نیازهای اساسی خانوادههای نیازمند را سریعتر و مؤثرتر برطرف کند. توزیع این بستههای معیشتی که شامل کالاهای ضروری غذایی، بهداشتی و حمایتی است، گامی کوچک اما معنادار در مسیر کاهش رنج مددجویان عزیز به شمار میرود.
وی در ادامه اظهار داشت: مشارکتهای مردمی همواره یکی از مهمترین ارکان خدمترسانی بهزیستی و مراکز مثبت زندگی به عنوان کانونهای فعال، با اجرای این پویش نشان دادند که میتوان با همافزایی و اتحاد، بنایی استوار از مهربانی و حمایت اجتماعی ایجاد کرد.












نظر شما