به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در آستانه فرارسیدن ماه محرم و در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و بزرگداشت شعائر اسلامی، ستاد این اداره و مراکز تحت نظارت (شامل مراکز مثبت زندگی، مراکز توانبخشی و کمپهای ترک اعتیاد) با نصب کتیبهها، پرچمهای سیاه و پارچهنوشتههای مزین به نام سیدالشهدا (ع) و شهدای کربلا، حال و هوای حسینی به خود گرفتند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: «ماه محرم فرصتی ارزشمند برای بازخوانی درسهای بزرگ عاشورا از جمله ایثار، فداکاری، خدمت به خلق و حمایت از نیازمندان است که از آموزههای اصلی سازمان بهزیستی نیز به شمار میآید.»
وی افزود: «علاوه بر فضاسازی محیطی، برنامههای فرهنگی و مذهبی متعددی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در مراکز تحت نظارت پیشبینی شده است تا جامعه هدف و پرسنل خدوم این اداره بتوانند از فیوضات معنوی این ماه بهرهمند شوند.»
شایان ذکر است که سیاهپوش کردن این اماکن با هدف ابراز ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسهسازان دشت کربلا صورت گرفته است.












نظر شما