بهارستان | توزیع سبد کالا بین مددجویان تحت پوشش

همزمان با فرارسیدن ماه محرم و در راستای پویش بنای مهربانی ،تعداد۲۰۰ بسته سبد کالا باهماهنگی دادستان ورئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در محل دادستانی میان مددجویان توزیع شد.

aبه گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهدی قربانی رئیس اداره بهزیستی بهارستان در این باره اظهار داشت : در راستای پویش مهربانی وبا همکاری دادستان بهارستان  در آستانه ماه محرم اقدام به تامین سبد کالا برای مددجویان تحت پوشش صورت گرفت، این کمک موثر علاوه بر تامین نیازی مددجویان نمادی از همدلی وحمایت اجتماعی از افراد، دارای معلولیت می باشد.

قربانی درادامه افزود ،با همت دادستان وهماهنگی های ادار ه بهزیستی ،این سبد کالا مستقیما به دست مددجویان تحت پوشش داده شد و ارزش ریالی هرسبد کالا به مبلغ ۵۰/۰۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل(پنج میلیون تومان) می باشد.

کد خبر 189382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد