به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خنج، در راستای تکریم و پیگیری وضعیت معیشتی و سلامتی،رضائی سرپرست اداره به همراه غلامی کارشناس سلامت اجتماعی و غلامی کارشناس مشارکت از منزل دختر سرپرست خانوار دیدار و گفتوگو کردند. این دیدار که با هدف بررسی چالشهای پیشروی این خانواده و ارائه راهکارهای حمایتی صورت گرفت. سرپرست اداره ضمن جویا شدن از وضعیت سلامت و شرایط جسمانی دختر سرپرست خانوار، از نزدیک در جریان مسائل و نیازهای توانبخشی وی قرار گرفت. رضائی در این دیدار ضمن بررسی شاخصهای حمایتی و وضعیت سلامت این مددجو، بر ضرورت ارتقای سطح خدمات تخصصی و اجتماعی برای کاهش آلام خانوادههای دارای عضو توانیاب تأکید کرد.
کد خبر 189355












نظر شما