نقش موثر بهزیستی لامرد در مداخلات روانی پس از جنگ مورد تقدیر قرار گرفت

جلسه بررسی و هماهنگی مداخلات روانی پس از جنگ با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی (شورای سلامت)شهرستان در فرمانداری لامرد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی در این نشست، بر اهمیت ارائه خدمات روانی و حمایت‌ های اجتماعی به افراد آسیب‌ دیده از شرایط بحرانی و ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ های متولی برای کاهش آثار روانی ناشی از جنگ تاکید شد. در ادامه این جلسه، علی علیزاده فرماندار شهرستان لامرد با قدردانی از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان، از اقدامات موثر این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره‌ ای و مداخلات روانی در دوران جنگ و پس از وقوع حوادث تقدیر کرد و تلاش‌ های تخصصی و به‌ موقع کارشناسان بهزیستی را در ارتقای سلامت روان جامعه ارزشمند دانست. کاظم زاده سرپرست اداره بهزیستی نیز آمادگی خود را برای تداوم ارائه خدمات مشاوره‌ ای، مداخلات روانی و حمایت‌ های اجتماعی به شهروندان در شرایط بحرانی و پس از بحران اعلام کرد.

کد خبر 189364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد