خنج | برگزاری جلسه شورای اداری در فرمانداری

به گزارش روابط‌عمومی اداره بهزیستی شهرستان خنج، خیلتاش فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه جلسات شورای اداری باید محلی برای هماهنگی بیشتر جهت حل مسائل شهرستان باشد، اظهار داشت: انتظار می رود مدیران دستگاه‌ها شخصاً در نشست‌ها حضور یابند و برای رفع موانع موجود در حوزه‌های تخصصی خود راهکارهای عملی ارائه دهند. نساء خیلتاش با انتقاد از ضعف نظارت در برخی حوزه‌ها، بر ضرورت نظارت مستمر و مؤثر مدیران بر زیرمجموعه تأکید کرد و افزود: مدیران باید بر عملکرد در مصرف برق، آب و گاز را یک ضرورت دانست و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست این موضوع را از مجموعه تحت مدیریت خود آغاز کنند و به‌عنوان الگوی عملی، زمینه کاهش مصرف در ادارات را فراهم سازند. وی با هشدار نسبت به ادارات پرمصرف، از پیگیری و راستی آزمایی میزان مصرف انرژی در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و بر ضرورت پرداخت به‌موقع قبوض و بدهی های خدماتی تأکید کرد.

کد خبر 189354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد